سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://Ahorayearyaii.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
www.shereno.com
لینک دوستان
www.shereno.com

وین والتر دایر (Wayne Walter Dyer) در 10 مه، 1940 در شهر دیترویت از توابع ایالت میشیگان، ایالات متحده به دنیا آمد. او یک عارف، روانکاو، نویسنده و سخنران است. کتاب قلمرو اشتباهات شما در سال 1976 در حدود 30 میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب‌ها در تاریخ شد. وین دایر در سال 1987 به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد.

   

  ( تقدیم به همه آنهایی که دوستشان داریم )

گروه اینترنتی ایران لوکس

 

دنیا مانند پژواک اعمال و خواستهای ماست. اگر به جهان بگویی: "سهم منو بده..." دنیا مانند پژواکی که از کوه برمی گردد، به تو خواهد گفت: "سهم منو بده..." و تو در کشمکش با دنیا
دچار جنگ اعصاب می شوی. اما اگر به دنیا بگویی: "چه خدمتی برایتان انجام دهم؟..."
دنیا هم بتو خواهد گفت: "چه خدمتی برایتان انجام دهم؟..."



گروه اینترنتی ایران لوکس

هر کس به دیگری زیانی برساند و یا ضربه ای به کسی بزند، بیشترین زیان را خود از آن خود
خواهد دید، چرا که هرکس در دادگاه عدل الهی در برابر اعمال ناروای خودش مسؤول است.


گروه اینترنتی ایران لوکس

به هر کاری که دست زدید، نیاز به خداوند و خدمت به مردم را در نظر داشته باشید،
زیرا این شیوه ی زندگی معجزه آفرینان است.

درستکارترین مردم جهان، بیشترین احترام را بسوی خود جلب شده می بینند،
حتی اگر آماج بیشترین بدرفتاریها و بی حرمتیها قرار گیرند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

تنها راه تغییر عادتها، تکرار رفتارهای تازه است.



گروه اینترنتی ایران لوکس

اگر شخصیت خود را با فعالیت‌های شغلی خویش می‌سنجید،
پس غیرواقعی نیست اگر بگویید وقتی کار نمی‌کنید فاقد شخصیت هستید.



گروه اینترنتی ایران لوکس

برای آغاز هر تحول در خود، ابتدا منبع تولید ترس و نفرت را
در وجود خود شناسایی و ریشه کن کنید.



گروه اینترنتی ایران لوکس

از مهم ترین کارهایی که به عنوان یک آدم بزرگ می توانید انجام دهید
اینست که گهگاه به شادمانی دوران کودکی برگردید.

گروه اینترنتی ایران لوکس

اگر مختارید که بین حق به جانب بودن و مهربانی یکی را انتخاب کنید، مهربانی را انتخاب کنید.



گروه اینترنتی ایران لوکس

دروغ انفجاریست در اعتماد به نفس تو.

انتخاب با توست، میتوانی بگوئی : صبح به خیر خدا جان
یا بگوئی : خدا به خیر کنه، صبح شده ...


گروه اینترنتی ایران لوکس

به دل خود مراجعه کنید و نسبت به تمام کسانی که در گذشته از دست آنها ناراحت شده اید
احساس محبت نمایید. هر جا ناراحت شدید اقدام به بخشش و عفو نمایید.
عفو و گذشت پایه بیداری معنوی است.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

عشقم نثار کسیست که با دستپاچگی در جاده‌ها از من سبقت می‌گیرد. به کسی که در گوشه? خیابان به حالت احتیاج افتاده ‌است، کمی پول بیشتری می‌دهم. بین جر و بحثهای مردم در یک سوپر مارکت می‌روم و سعی می‌کنم به آن محیط عشق ببرم. در غالب هزاران راه، هر روز، عبادت معنویم بخشیدن عشق است و نه اینکه یک مسیحی، کلیمی، بودایی یا مسلمان باشم بلکه سعی میکنم شبیه به مسیح، شبیه به بودا، شبیه به موسی، و یا شبیه به محمد باشم.



گروه اینترنتی ایران لوکس

آنان که به قضاوت زندگی دیگران می نشینند، از این حقیقت غافلند که با
صرف نیروی خود در این زمینه، خویشتن را از آرامش و صفای باطن محروم می کنند.



گروه اینترنتی ایران لوکس

الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدردی، همدردی کنم
بیش از آنکه مرا بفهمند، دیگران را درک کنم
پیش از آنکه دوستم بدارند، دوست بدارم
زیرا در عطا کردن است که می ستانیم و در بخشیدن است که
بخشیده می شویم و در مردن است که حیات ابدی می یابیم.



گروه اینترنتی ایران لوکس

 

لطف کنید نظراتتون رو بزارید .با تشکر

[ پنج شنبه 91/11/19 ] [ 8:58 صبح ] [ مسافر01 ] [ نظرات () ]
[ سه شنبه 91/11/17 ] [ 8:14 عصر ] [ مسافر01 ] [ نظرات () ]


 


[ سه شنبه 91/11/17 ] [ 8:11 عصر ] [ مسافر01 ] [ نظرات () ]

معروف ترین زنان جهان سوار چه ماشینی می شوند

مجله فرانسوی ستاره ها این مجله در جدیدترین شماره خود به بررسی ماشین شخصیت های مهم هالییوودی و چند تن از شخصیت های سیاسی نه چندان مطرح پرداخته است… مجله فرانسوی ستاره ها این مجله در جدیدترین شماره خود به بررسی ماشین شخصیت های مهم هالییوودی و چند تن از شخصیت های سیاسی نه چندان مطرح پرداخته است .

1? برنادت شیراک : برنادت همسر ژاک شیراک ،سیاست‌مدار فرانسوی است که از 17 مه سال1995 تا 16مه 2007 به عنوان رییس جمهور فرانسه انتخاب شد.

www.parsnaz.ir - معروف ترین زنان جهان سوار چه ماشینی می شوند+تصویر
 

وی پژو اس آر 205 را که متعلق به سال های 1984 می باشد را استفاده می کند . تولید اتومبیل پژو 205 که بی شک یکی از موفق ترین محصولات پژو بوده و دارای قابلیتهای فنی فراوانی مانند: استهلاک پائین، مصرف سوخت کم و ایمنی بالا و … بود، از سال 1983 آغاز گردید و پس ازحدود 17 سال یعنی در اواخر سال 1999 متوقف شد.
 

2. کامرون دیاز : بازیگر آمریکایی، ایتالیایی، آلمانی و کوبایی است که تاکنون یکبار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده است . کامرون دیاز از شانزده سالگی وارد دنیای بازیگری شد.

www.parsnaz.ir - معروف ترین زنان جهان سوار چه ماشینی می شوند+تصویر

بعد از بازی در فیلم ماسک، کامرون دیاز درخواستهای زیادی از طرف چند فیلمساز برجسته برای بازی در فیلمهایشان دریافت کرد. در پاییز سال 2000، خودرو این خانم بازیگر پورشه توربو کابریولت است .
 

3. کیت میدلتون : همسر پرنس انگلیسی قبل از ازدواجش یک ماشین بسیار ساده و معمولی را استفاده می کرد . است . ماشین کیت آئودی ای 3 است

www.parsnaz.ir - معروف ترین زنان جهان سوار چه ماشینی می شوند+تصویر

آئودی ای 3 خودرویی است که از سال 1996تا کنون تولید شده‌است. این خودرو در کلاس خودرو کامپکت قرار گرفته، طراحی آن موتور جلو، خودرو محور جلو، خودرو چهار چرخ محرک بوده ‌است.
 

4. پاریس هیلتون : یک هنرپیشه و خواننده آمریکایی است . پاریس هیلتون از وارثان هتل های زنجیره ای هیلتون است . پاریس همیشه از خودروهای گران قیمت و زیبا استفاده می کند . خودرو پاریس رولز رویس است .

www.parsnaz.ir - معروف ترین زنان جهان سوار چه ماشینی می شوند+تصویر

5? سارا جسیکا پارکر : سارا بازیگر موفق امریکایی است که در تاریخ 25 مارس 1965 در اوهیو در خانواده ای شلوغ به دنیا امد ، والدینتش پس از به دنیا آمدن سارا از یکدیگر جدا شدند . خودرو او تویوتا پریوس است . تویوتا پریوس خودرویی است که از سال 1997 تا کنون تولید شده است .

www.parsnaz.ir - معروف ترین زنان جهان سوار چه ماشینی می شوند+تصویر
 

6. آنا موگلالیس : بازیگر فرانسوی است . او دارای یک موتور پیاجیو است . شرکت پیاجیو سومین و یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده موتور سیکلت جهان است .

www.parsnaz.ir - معروف ترین زنان جهان سوار چه ماشینی می شوند+تصویر
 

7. اوا مندس : اوا مندس بازیگر کوبایی – آمریکایی است که در فیلم‌هایی همچون روزی روزگاری در مکزیک بازی کرده است . ماشین مندس لکسوس آر ایکس است . لکسوس زیر مجموعه‌ای از شرکت تویوتا و شعبه سازنده خودروهای لوکس و گران قیمت تویوتا می‌باشد .

www.parsnaz.ir - معروف ترین زنان جهان سوار چه ماشینی می شوند+تصویر

8? هایدی کلوم : این زن مشهور امریکایی – آلمانی متولد 1 ژوئن سال 1973 است . کلوم همسر خواننده انگلیسی ، سیل است . او در خیابان های لس آنجلس با ماشین بنتلی می راند 
 

www.parsnaz.ir - معروف ترین زنان جهان سوار چه ماشینی می شوند+تصویر

بنتلی شرکت خودروسازی انگلیسی که سازنده خودروهای زیبا می‌باشد این شرکت در سال 1919 بدست والتراوون بنتلی بنا نهاده شد. اما این شرکت در سال1998 توسط گروه فولکس‌ واگن خریداری شد و از آن سال زیر مجموعه این شرکت شمرده می‌شود .
 

9. ناتالی پورتمن : این بازیگر مشهور متولد 9 ژوئن سال 1981 است . چندین بار نامزد دریافت جوایز گوی طلایی و اسکار شده‌است. او در سال 2011 در هشتاد و سومین دوره مراسم اسکار برای بازی در فیلم قوی سیاه برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد . ماشینی که پورتمن استفاده می کند یک تویوتا پریوس است .

www.parsnaz.ir - معروف ترین زنان جهان سوار چه ماشینی می شوند+تصویر 

10 . مگان فاکس : مگان متولد 16 مه سال 1986 است . او یک بازیگر امریکایی است . ماشین مگان بنز است .

www.parsnaz.ir - معروف ترین زنان جهان سوار چه ماشینی می شوند+تصویر

 


[ سه شنبه 91/11/17 ] [ 8:7 عصر ] [ مسافر01 ] [ نظرات () ]

عکس های جالب از بروس لی

بروس لی(27 نوامبر 1940، 20جولای 1973)رزمی کار و بازیگر معروف چینی و بنیانگذار سبک جیت کان دو می‌باشد.در 27 نوامبر سال 1940 بروس «جان فان» لی در سال اژدها (بین ساعت 6 تا 8 صبح)در سانفرانسیسکو چشم به جهان گشود.شروع کار بروس لی و ورود او به هنرهای رزمی بروس لی در سن 13 سالگی و به منظور کاهش نا امنی فردی در شهر هنگ کنگ زیر نظر استاد فقید «ییپ من» آموزش وینگ جان کونگ فو را آغاز نمود.

ورود بروس لی به آمریکا بروس لی در سن 18 سالگی به منظور ادامه تحصیل و تنها با 100 دلار با کشتی وارد ایالات متحده آمریکا شده و در مدرسه فنی ادیسون ثبت نام کرد.آموزش کونگ فو به غیر چینی‌ها
بروس لی در ابتدای ورودش به آمریکا و برای تامین هزینه تحصیلش ناگزیر در رستوران کار می‌کرد اما چون احساس می‌کرد این کار در شان وی نیست این کار را رها کرده و تصمیم به آموزش کونگ فو گرفت و با استقبال فراوان دوستانش مواجه شد.اما بعد از مدتی با مخالفت چینی‌های مقیم آمریکا مواجه گشت و آنها از وی خواستند دست از آموزش به خارجی‌ها بر دارد اما بروس لی در تصمیمش مصمم بود و آنها برای تعطیل کردن باشگاه وی مبارزی ماهر به نام «وان جک مان» را به منظور مبارزه با بروس لی فرستادند که در این مبارزه وانگ خیلی سریع شکست خورد و دندانهای جلویش را از دست داد.

? ?????? ? ????? ??


اجرای چند حرکت نمایشی و مقدمه‌ای بر مطرح شدن بروس لی در ایالات متحدهبروس لی بعد از آموزش تصمیم به شرکت در مسابقات کاراته و نشان دادن توانایی‌های خود در هنرهای رزمی گرفت. بدین منظور در سال 1964 در میدان ورزشی لانگ بیچ با اجرای چند حرکت نمایشی با سرعت و قدرتی خیره کننده نامش بر سر زبانها افتاد.ورود به سینما بعد از نمایش لانگ بیچ یک کارگردان که اتفاقاً در سالن حضور داشت به ملاقات بروس لی رفت و از وی خواست در سریال «زنبور سبز» به ایفای نقش بپردازد و بروس هم پذیرفت و این مقدمه‌ای شد برای ورود بروس لی به سینما.(البته بروس لی در کودکی نیز در چند فیلم ایفای نقش کرده بود.)

ابداع سبک جیت کان دو مبارزه با وانگ جک مان با بهره گیری از تکنیک‌های وینگ جان و پی بردن به ضعف این سبک تردید بروس لی را مینی بر نه چندان کاربردی بودن این سبک به یفین تبدیل کرد و به همین دلیل بروس لی در سال 1967 با چند تغییر اساسی در این سبک جیت کان دو را بنیان نهاد.بازگشت بروس لی به هنگ کنگ و تصمیم وی در ایفای نقش در چند فیلمبروس لی بعد از بازی در چند سریال و فیلم مانند زنبور سبز? مارلو? لانگ استریت و .... در آمریکا تصمیم گرفت به هنگ گنگ بازگردد و برای هم میهنانش نیز چند فیلم بازی کند که بلافاصله با استقبال شرکت‌های فیلم سازی روبه رو شد و توسط استدیو گلدن هاروست و کارگردانی «لو وی» کارگردان معروف چینی به ایفای نقش در فیلم‌های رئیس بزرگ و مشت خشم پرداخت که این فیلم‌ها رکورد فروش تمامی فیلم‌های هنگ کنگی را شکست.


بعد از این فیلم‌ها همه به این نتیجه رسیدند که بدون شک بروس لی برترین رزمی کار دنیاست. سپس بروس لی خود تصمیم گرفت فیلم بسازد بدین منظور در سال 1972 شرکت فیلمسازی خود به نام «کنکورد» را دایر کرد و خود کارگردانی فیلم «راه اژدها» را که بعدها به نام «اژدها بر می‌گردد» مشهور شد? به عهده گرفت. این فیلم در هنگ کنگ مجدداً رکورد فروش فیلم‌های قبلی بروس را شکست.در این دوران بروس لی با موج پیشنهادات شرکت‌های فیلم سازی مواجه گشت و وی در چهارمین فیلم معروف خود «بازی مرگ» به ایفای نقش پرداخت. این فیلم به دلیل فوت ناگهانی بروس لی نا تمام باقی ماند.

مطرح شدن بروس لی در سراسر جهان و ایفای نقش در هالیوود بعد از موفقیت بروس لی در هنگ کنگ هالیوود به سراغ بروس لی آمد و کمپانی برادران وارنر از وی خواست در فیلم «اژدها وارد می‌شود» به ایفای نقش بپردازد به همین دلیل بروس لی «بازی مرگ» را رها کرده و در «اژدها وارد می‌شود» که اولین فیلم جهانی وی به شمار می‌رفت به ایفای نقش پرداخت.مرگ غم انگیز بروس لی و مبهوت شدن میلیون‌ها نفر در سراسر جهان بروس لی در در 20 ژوئیه 1973 با مرگ ناگهانی و مشکوک در هنگ کنگ خاموش گشت. علت مرگ وی هنوز در پاره‌ای از ابهام باقی مانده اما شایعترین نظریه خونریزی مغزی بر اثر دارو‌های تجویز شده و حساسیت زیاد می‌باشد.شمعی که خاموش نمی‌شود بروس لی بعد از گذشت 34 سال از مرگش هنوز هم در دل میلیون‌ها نفر زنده‌است و روز به روز بر محبوبیتش افزوده می‌شود.

 


[ دوشنبه 91/11/16 ] [ 2:23 عصر ] [ مسافر01 ] [ نظرات () ]

 


 

اگر می‌توانستید بهترین موادغذایی که برای بهتر خوابیدن به شما کمک می‌کنند را انتخاب کنید، آیا واقعاً اینکار را نمی‌کردید؟ و اگر می‌دانستید کدام موادغذایی خوابتان را خراب می‌کنند، آیا از خوردن آنها اجتناب نمی‌کردید؟ حالا این فرصت برای شما فراهم شده تا با موادغذایی که بر خوابتان تاثیر دارند آشنا شوید.



به دنبال موادغذایی سرشار از تریپتوفان باشید


همه ما قدرت جادویی شیر داغ برای فرستادن ما به خواب هفت پادشاه را شنیده‌ایم. می‌دانید چرا؟ لبنیات حاوی تریپتوفان هستند که ماده‌ای خواب‌آور است. موادغذایی دیگری که سرشار از تریپتوفان هستند عبارتند از آجیل، موز، عسل و تخم‌مرغ.



کربوهیدرات بخورید


موادغذایی سرشار از کربوهیدرات با افزایش سطح تریپتوفان موجود در خون، مکمل لبنیات هستند. بنابراین چند غذای کربوهیدراته سبک که به خوابتان کمک کند، می‌تواند یک کاسه سیریال با شیر، ماست و بیسکویت یا نان و پنیر باشد.



قبل از خواب یک غذای سبک بخورید


اگر با بی‌خوابی دست و پنجه نرم می‌کنید، کمی غذا در معده‌تان می‌تواند به خوابیدنتان کمک کند. اما از این جمله ما برای پرخوری آخر شبتان سوءاستفاده نکنید. سعی کنید وعده غذایتان سبک باشد. غذای حجیم، به دستگاه گوارشتان فشار می‌آورد و این مسئله برایتان ایجاد ناراحتی می‌کند و نمی‌گذارد که بخوابید.



همبرگر و سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌تان را کنار بگذارید


این هم یک دلیل دیگر برای کنار گذاشتن غذاهای پرچرب: تحقیقات نشان می‌دهد که افرادیکه اغلب غذاهای پرچرب می‌خورند  نه تنها وزنشان بالا می‌رود، بلکه چرخه خوابشان هم بر هم می‌خورد. غذای سنگین گوارش را فعال می‌کند و این باعث می‌شود در طول شب مجبور باشید برای توالت رفتن بیدار شوید.



مراقب کافئین‌ پنهان باشید

جای تعجب نیست که نوشیدن یکی فنجان قهوه در شب ممکن است خوابتان را بر هم بزند. حتی کافئین متوسط هم ممکن است موجب اختلالات خواب شود. اما مراقب منابعی از کافئین که کمتر مشخص هستند مثل شکلات، نوشابه، چای و قهوه‌های بدون کافئین، باشید. برای داشتن خوابی بهتر، چهار تا شش ساعت قبل از خواب، به طور کامل کافئین را از برنامه‌غذاییتان حذف کنید.



بعضی داروها هم ممکن است حاوی کافئین باشند


بعضی داروهای نسخه‌ای یا بدون‌نسخه هم حاوی کافئین هستند مثل مسکن‌ها، داروهای چربی‌سوز، داروهای ادرارآور و داروهای سرماخوردگی. اینها و برخی داروهای دیگر ممکن است حتی بیشتر از یک فنجان قهوه کافئین داشته باشند. برای اطلاع از محتوی کافئین داروها، حتماً روی جلد آنها را مطالعه کنید.



نوشیدنی‌های الکل‌دار مصرف نکنید

شاید نوشیدنی‌های الکلی کمکتان کنند زودتر بخوابید اما ممکن است در طول شب بارها از خواب بیدار شوید، خوابتان آرامش کمتری داشته باشد، دچار سردرد، تعریق یا کابوس شوید. برای داشتن یک خواب خوب، بهتر است از مصرف نوشیدنی‌های الکلی خودداری کنید.



مراقب غذاهای سنگین و ادویه‌دار باشید


دراز کشیدن با شکم پر باعث ناراحتی‌تان خواهد شد زیرا دستگاه گوارش وقتی می‌خوابید کندتر می‌شود. همچنین مثل غذاهای ادویه‌دار ممکن است باعث سوزش معده شود. دقت کنید که غذاهای سنگین را حداقل 4 ساعت قبل از خواب به اتمام رسانده باشید.



موقع خواب مصرف پروتئین را به حداقل برسانید

بااینکه بسیاری از رژیم‌های غذایی شب‌ها مصرف پروتئین را توصیه می‌کنند و بااینکه پروتئین بخش مهمی از برنامه‌غذایی روزانه را تشکیل می‌دهد اما برای شب‌ها اصلاً انتخاب خوبی نیست. هضم و گوارش موادغذایی سرشار از پروتئین سخت‌تر است. ازاینرو بهتر است از مصرف این غذاها قبل از خواب خودداری کنید و به جای آن یک لیوان شیر گرم یا کمی از کربوهیدارات‌هایی که به خواب کمک می‌کند، مثل بیسکویت، استفاده کنید.



مصرف مایعات را از 8 شب به بعد قطع کنید


بله، آبرسانی به بدن در طول روز اهمیت زیادی دارد اما مصرف مایعات را قبل از خواب قطع کنید. مطمئناً اگر مجبور شوید مرتباً برای توالت رفتن بیدار شوید، خواب خوبی نخواهید داشت.



با یک سیگار آرامش‌بخش فریب نخورید


نیکوتین یک محرک است و تاثیراتی مشابه کافئین دارد. از سیگار کشیدن قبل از خواب خودداری کنید، درغیر اینصورت نیمه شب از خواب بیدارتان خواهد کرد.


[ دوشنبه 91/11/16 ] [ 1:34 صبح ] [ مسافر01 ] [ نظرات () ]

نقـاشی های شگفت انگیـز از پرنـدگان زیـبا
 


[ دوشنبه 91/11/16 ] [ 1:30 صبح ] [ مسافر01 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
امکانات وب

کد موسیقی برای وبلاگ

کد تغییر شکل موس