سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://Ahorayearyaii.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
www.shereno.com
لینک دوستان
www.shereno.com

 

سال‌های سال اغلب هم‌نسل‌های ما عنوان ثروتمندترین فرد جهان را با نام «بیل گیتس» به خاطر می‌آوردند. حالا اما اوضاع کمی تغییر کرده است.

 

هر چند بنیانگذار بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری جهان همچنان به عنوان یکی از اعضای پروپا قرص فهرست ثروتمندترین مردم جهان شناخته می‌شود، اما نسل جدیدی از ثروتمندان در حال رشد است که مهم‌ترین مشخصه‌ آنها سن و سال پایین و کم است

تازه ترین فهرستی که مجله فوربس از ثروتمندترین جوانان جهان در سال 2013 منتشر کرده است، نام های گوناگونی را از آمریکا تا آسیا در خود جای داده است.

 

1. داستین موسکویتز

ثروت خالص: 3/8 میلیارد دلار

سن: 28 سال

هم اتاقی پیشین زاکربرگ و یکی از بنیانگذاران فیسبوک حالا دیگر در این شبکه اجتماعی کار نمی کند، اما کماکان از ثروتمندترین افراد در جهان است.

 

2. مارک زاکربرگ

ثروت خالص: 13/3 میلیارد دلار

سن: 28

تنها 8 روز ار هم اتاقی سابقش بزگتر است. مدیرعامل فعلی محبوبترین شبکه اجتماعی جهان در اوج جوانی با ایده این شبکه اجتماعی به ثروت هنگفت فعلی رسیده است.

 

3. آلبرت وون تارن اوند تاکسیز

سن: 29 سال

ثروت خالص: 1/5 میلیارد دلار

اولین بار نام او در 8 سالگی در فهرست ثروتمندان فوربس قرار گرفت، اما به طور رسمی در سن 18 سالگی وارد این لیست شد.

حضور او در این لیست به لطف ارثی است که به وی رسیده است. آلبرت راننده رالی در آلمان است.

 

4. اسکات دانکن

ثروت خالص: 5/1 میلیارد دلار

سن: 30 سال

او هم از آن میلیاردرهایی است که ثروتش را به لطف ارثی که از پدر به ارث رسیده، بدست آورده است.

 

5. ادورادو ساورین

ثروت خالص: 2/2 میلیارد دلار

سن: 30 سال

یکی دیگر از بنیانگذاران فیسبوک است. زمانی با اتهام عدم پرداخت مالیات مواجه شد.

وی حالا در سنگاپور زندگی می کند و در همین کشور کوچک اما زیبا هم سرمایه گذاری هایی انجام داده است.

 

6. هویان یانگ

ثروت خالص: 5/7 میلیارد دلار

سن: 31 سال

خانم یانگ یکی از ثروتمندترین زنان چینی و دختر یکی از موسسان یک شرکت املاک و مستغلات بسیار بزرگ در چین است.

 

 

7. فهد حریری

ثروت: 1/35 میلیارد دلار

سن: 32 سال

فهد حریری، جوانترین پسر رفیق حریری، نخست وزیر ترور شده و پیشین لبنان است. او یک استودیوی طراحی داخلی راه انداخت و به عربستان صادر می کرد.

 

8. ماری بسنیر بیوالت

ثروت خالص: 1/5 میلیارد دلار

سن: 32 سال

او هم ثروتش را به همراه خواهر و برادرانش به ارث برده است. وی از جمله وارثان یک شرکت لبنیات مشهور در فرانسه است.

 

9.  سین پارکر

ثروت خالص: 2 میلیارد دلار

سن: 33

او اولین مدیر فیسبوک در 24 سالگی بود. این کارآفرین آمریکایی که رئیس موسسان فیس بوک بود، شرکت هایی چون نپ استار را تاسیس کرد. وی یک تاجرم موفق در عرصه تکنولوژی است.

 

10. ایمان حریری

فرزند دیگر رفیق حریری، رئیس جمهور فقید و پیشین لبنان، هم مثل برادرش در لیست ثروتمندان جوان قرار گرفته است. وی که رئیس هیئت مدیره شرکت عربستانی اوگر فعال در زمینه ساخت و ساز، مخابرات و املاک و مستغلات است، به لطف ارثی که پدر برایش باقی گذاشته پول پارو می کند.

 


[ یکشنبه 92/1/18 ] [ 7:47 عصر ] [ مسافر01 ] [ نظرات () ]


آموزش مشاهده‌ میزان مصرف CPU به صورت زنده توسط CMD
 
برای مشاهده‌ی میزان فضای اشغال شده از CPU می‌توان از Task Manager ویندوز استفاده کرد. در پنجره‌ی CPU Usage ،Task Manager بر حسب درصد نمایش داده می‌شود. اما مشاهده‌ی میزان فضای مصرفی CPU در Task Manager با محدودیت‌هایی روبرو است. جالب است بدانید که با استفاده از Command Prompt ویندوز می‌توانید اطلاعات مربوط به میزان مصرف CPU را به طور دقیق و ثانیه‌به‌ثانیه دنبال کرده و این اطلاعات را ضبط کرده و حتی به طور مستقیم در قالب یک فایل اکسل نیز ذخیره کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
ابتدا جهت اجرای Command Prompt ویندوز کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید.
سپس در پنجره‌ی Run عبارت cmd را وارد کرده و Enter بزنید.
اکنون در پنجره‌ی Command Prompt برای مشاهده‌ی میزان فضای اشغال شده‌ی CPU به صورت ثانیه‌به‌ثانیه این دستور را وارد نمایید:

typeperf "\Processor(_Total)\% Processor Time"

خواهید دید که فضای مصرفی CPU در هر ثانیه نمایش داده می‌شود.
برای مشاهده‌ی اینکه هر یک از پردازنده‌ها در لحظه چه مقدار فضای مصرفی دارند نیز می‌توانید از این دستور استفاده کنید:

typeperf "\Processor(#)\% Processor Time"

به جای # در این دستور، شماره‌ی پردازنده را وارد کنید. به عنوان مثال:

typeperf "\Processor(0)\% Processor Time"

برای مشاهده‌ی میزان فضای اشغالی تمام پردازنده‌ها به صورت یک‌جا نیز از این دستور استفاده کنید:

typeperf "\Processor(*)\% Processor Time"

برای افزایش فاصله‌ی نمایش هر گزارش نیز می‌توانید از این دستور استفاده کنید:

typeperf "\Processor(_Total)\% Processor Time" -si #

در این دستور به جای # ثانیه‌ی مد نظر خود را وارد کنید. به عنوان مثال برای مشاهده‌ی گزارش هر 5 ثانیه یک‌بار از این دستور استفاده کنید:

typeperf "\Processor(_Total)\% Processor Time" -si 5

همچنین در صورتی که قصد دارید تنها یک تعداد مشخص گزارش را مشاهده کنید می‌توانید از این دستور بهره بگیرید:

typeperf "\Processor(_Total)\% Processor Time" -sc #

در این دستور به جای # تعداد مورد نظر خود را وارد کنید. به عنوان مثال این دستور تنها 10 گزارش را نمایش می‌دهد:

typeperf "\Processor(_Total)\% Processor Time" -sc 10

در صورتی که قصد دارید گزارش‌های نمایش داده شده را به صورت مستقیم در یک فایل اکسل ذخیره کنید می‌توانید از این دستور استفاده کنید:

typeperf "\Processor(_Total)\% Processor Time" -sc 10 -o CpuUsage.csv

این دستور، 10 گزارش را در فایلی به نام CpuUsage.csv در مسیری که خط فرمان قرار دارد ذخیره می‌کند.
 
 
 
 

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


[ یکشنبه 92/1/18 ] [ 7:45 عصر ] [ مسافر01 ] [ نظرات () ]

یک اتومبیل الکترونیک نمایشی که در سال گذشته طراحی شد،‌ دارای ویژگیهایی چون ریزموجها است که باطریها را در اثر اصطکاک جریان هوا شارژ می کند.اگر راندن این ماشین الکترونیکی نیز مانند ظاهر آن باشد، شرکت اتومبیل سازی جگوار باید بتواند حتی تندوتیزترین سوخت بنزین را به انرژی باطری تبدیل کند.به گزارش پارس ناز این مدل اتومبیل که XKX نام دارد، قرار است به زودی رونمایی شود تا به عنوان یکی از اتومبیلهای آینده با فناوری پیشرفته تبدیل شود.

ساخت اتومبیل عجیب که با جریان هوا شارژ می شود (عکس)

 

 

 

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


[ یکشنبه 92/1/18 ] [ 7:39 عصر ] [ مسافر01 ] [ نظرات () ]

 

یکی از رمانتیک‌ترین جاهای دنیا، در اوکراین قرار دارد، این محل یک رستوران شیک، یک خیابان قدیمی زیبا، یک عمارت باستانی یا یک چشم‌انداز صد در صد طبیعی نیست، بلکه جایی است که به کمک طبیعت و یکی از دست‌ساخته‌های بشر، به صورت کاملا تصادفی ایجاد شده است!«تونل عشق» در اوکراین، در واقع یک خط آهن در روستایی به نام Kleven است، خط آهنی که اجازه داده شده است، درخت‌ها در دو سوی آن به صورت آزادانه رشد کنند، مدت‌های زیادی سه بار در روز قطاری از روی این خط آهن عبور می‌کرد و به تدریج طوری شاخ و برگ درختان را در مسیر حرکتش هرس کرد و رشد داد که یک تونل سبز ایجاد کرد.این محل به شدت مورد علاقه زوج‌های جوان است و این اعتقاد محلی وجود دارد که اگر آنها دست در دست هم در آن آرزو کنند، آرزویشان محقق می‌شود.

 


[ دوشنبه 92/1/12 ] [ 8:56 عصر ] [ مسافر01 ] [ نظرات () ]

هشتادوپنجمین مراسم سالانه اعطای جوایز اسکار یکشنبه شب 24 فوریه 2013 (بامداد دوشنبه 7 اسفند 91 به وقت ایران) در سالن "دالبی تئاتر" لس‌آنجلس برگزار شد که مهمترین اتفاق غیرمنتظره در آن، اعطای جایزه بهترین فیلم به "آرگو" بود. بنا به این گزارش، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسامی برندگان امسال جوایز اسکار را اعلام کرد و این آکادمی جایزه بهترین فیلم را به فیلم "آرگو" ساخته "بن افلک" اعطاء کرد.

این مراسم نیز همچون مراسم‌ سال‌های گذشته با حواشی مختلفی برگزار شد که از جمله آنها اعلام برنده اسکار بهترین فیلم توسط "میشل اوباما"، همسر رییس جمهور آمریکا بود. جایزه‌ای که به فیلم جنجال‌برانگیز "آرگو" اعطاء شد. "میشل اوباما" که از طریق ویدئو کنفرانس در این مراسم حضور یافته بود، نام فیلم "آرگو" را از کاخ سفید در میان جمعی از همراهان به عنوان برنده این دوره از رقابت‌ها اعلام کرد و "جک نیکلسون"، بازیگر کهنه‌کار هالیوود نیز این جایزه را به "بن افلک" اعطاء کرد. در جوایز امسال فیلم "زندگی پی" با 4 جایزه پیشتاز برندگان بود و پس از آن "بینوایان" و "آرگو" با 3 جایزه در رتبه دوم قرار گرفتند.

به گزارش "تابناک"، هشتاد و پنجمین مراسم اسکار با عبور سینماگران عضو آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک و همچنین گروهی از مدعوین از روی فرش قرمز این مراسم آغاز شد و پس از آن، بازیگران در سالن دالبی تئا‌تر لس آنجلس مستقر شدند و به رسم معمول، مراسم اسکار با اجرای ست مک فارلین با در نظر گرفتن بخش‌های کمیک آغاز شد و سپس سراغ بخش اهدای جوایز رفتند تا برگزیدگان سینمای جهان از منظر 5856 عضو آکادمی معرفی شوند.

اسکار 2013 که به صورت زنده از کانال abc پخش شد، یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌هایی است که هر ساله در سطح جهان پخش می‌شود و در توجه عمومی مخاطبان جهانی و افزایش شدید فروش آثار سینمایی نقش بسزایی دارد و از این حیث از هفته‌ها پیش از برگزاری مراسم اسکار، کمپانی‌های دارای حق کپی رایت و پخش فیلم‌ها، میلیون‌ها دلار برای تبلیغ فیلمشان هزینه می‌کنند که رقابت‌های اینچنینی در این دوره میان "آرگو" و "لینکلن" بود و دست آخر، این آرگو بود که مهمترین اسکار یا‌‌ همان اسکار بهترین فیلم سال را از آن خود ساخت؛ اسکاری که در اتفاقی جالب و عجیب توسط میشل اوباما از کاخ سفید و از طریق ویدئو کنفرانس اعلام شد!

در این دوره نیز به روال سال‌های پیشین پس از برگزاری چند بخش، رسماً نوبت به معرفی برگزیدگان شد. در نخستین بخش پیش‌بینی‌ها تحقق یافت و کریستوف والتس برای بازی ارزشمندش در "جانگو آزاد شده" برنده اسکار بازیگر مرد مکمل و آن هاتاوی برای "بینوایان" بهترین بازیگر مکمل زن شناخته شد. عشق ساخته میشائیل هانکه نیز مطابق با پیش بینی‌ها، جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان را از آن خود کرد. همچنین دانیل دی لوییس برای "لینکلن" اسکار بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد و جنیفر لارنس برای "کتاب بارقه امید" موفق به کسب تنها اسکار این فیلم شد.

بهترین کارگردانی به آنگ لی برای "زندگی پی" رسید، حال آن که بسیاری استیون اسپیلبرگ را برای "لینکلن" گزینه شایسته‌تری می‌دانستند. همچنین در حالی که انتظار می‌رفت دیوید ا.‌راسل برای "کتاب بارقه امید" جایزه اسکار فیلمنامه اقتباسی را به خود اختصاص دهد، این جایزه به آرگو تعلق گرفت. "جانگوی آزاد شده" نیز اسکار فیلمنامه غیراقتباسی را نصیب کوئنتین تارانتینو ساخت.

درباره جایزه هشتاد و پنجم اسکار نیز می‌توان چنین جمع بندی داشت که اگر چهار بخش مستند کوتاه، مستند بلند، فیلم کوتاه زنده، فیلم کوتاه انیمیشن را از مجموعه جوایز جدا کنیم، در بخش اصلی 21 مجسمه اسکار (با احتساب تقسیم اسکار برای تدوین صدا) میان یازده فیلم و به نوعی جوایز میان فیلم‌ها تقسیم شده است.

"زندگی پی" که در یازده بخش نامزد اسکار بود، چهار اسکار دریافت کرد و "بینوایان" و "آرگو" که در هفت و هشت بخش نامزد اسکار بودند، هر یک تنها در سه بخش موفق به کسب جایزه اسکار شدند. فیلم درخشان "لینکلن"، "جانگوی آزاد شده" و "اسکای فال" نیز هر کدام در دو بخش به جوایز اسکار دست یافتند و "عشق" در رخدادی عجیب، تنها اسکار فیلم غیرانگلیسی زبان را به دست آورد. آنا کارنینا و شجاع نیز دیگر فیلم‌هایی هستند که تنها یک جایزه اسکار به دست آوردند.

در اسکار هشتاد و پنجم اما یک رکورد نیز ثبت شد و آن هم کسب سومین اسکار توسط دنیل دی لوئیس، بازیگر توانمند انگلیسی است تا او یک گام بالا‌تر از سایر بازیگران مرد قرار گیرد و تنها "بازیگر مرد نقش اول" باشد که تاکنون موفق به کسب سه جایزه اسکار شده است. در بخش بازیگران زن، کا‌ترین هیپبورن با چهار جایزه اسکار پیشتاز است و بعید به نظر می‌رسد، شخصی به سادگی بتواند به این رکورد برسد.

برندگان مجسمه های طلایی هشتاد و پنجمین دوره مراسم سالیانه اسکار به ترتیب معرفی به شرح زیرند:

بهترین بازیگر مرد مکمل: آلن آرکین، "آرگو" / رابرت دنیرو، "کتاب بارقه امید" / فیلیپ سیمور هافمن، "مرشد" / تامی لی جونز، "لینکلن" / کریستوف والتس، "جانگو آزاد شده" - برنده: کریستوف والتس، "جانگو آزاد شده"

بهترین فیلم کوتاه انیمیشن: "آدام و سگ"، می‌نکیو لی / "Fresh Guacamole"، پی‌ای‌اس / "Head over Heels"، تیموتی رکارت / "Paperman"، جان کارز / "The Simpsons: The Longest Daycare"، دیوید سیلورمن - برنده: "Paperman"، جان کارز

بهترین فیلم بلند انیمیشن: "شجاع"، "فرانکن‌وینی"، "پارانورمن"، "دزدان دریایی! گروه ناجور‌ها"، "رِک-ایت رالف" - برنده: "شجاع"

بهترین فیلمبرداری: سیموس مگراوی، "آنا کارنینا" / رابرت ریچاردسن، "جانگو آزاد شده" / کلودیو میراندا، "زندگی پی" / یانوش کامینسکی، "لینکلن" / راجر دیکینز، "اسکای‌فال" - برنده: کلودیو میراندا، "زندگی پی"

بهترین جلوه‌های تصویری: "انتقامجویان"، "هابیت: یک سفر غیرمنتظره"، "زندگی پی"، "پرومته"، "سفیدبرفی و شکارچی"
- برنده: "زندگی پی"

بهترین طراحی لباس: ژاکلین دوران، "آنا کارنینا" / پاکو دلگادو، "بینوایان" / جونا جانستن، "لینکلن" / ایکو ایشیوکا، "آینه آینه" / کالین آتوود، "سفید‌برفی و شکارچی" - برنده: ژاکلین دوران برای "آنا کارنینا"

بهترین چهره‌پردازی: "هیچکاک"، "هابیت: یک سفر غیرمنتظره"، "بینوایان" - برنده: "بینوایان"

بهترین فیلم کوتاه زنده: "اسد"، برایان باکلی و مینو جرجوره / "پسران بوزکاشی"، سام فرنچ / "منع عبور و مرور"، شاون کریستنسن / "مرگ یک سایه"، توم فان آورمائت و الن دی ول / "هنری"، یان اینگلند - برنده: منع عبور و مرور"، شاون کریستنسن

بهترین مستند کوتاه: Inocente، شان فاین / Kings Point، ساری گیلمان / "دوشنبه‌ها در رسین"، سینتیا وید / "قلب باز"، کیف داویدسن / "رستگاری"، یان آلپرت و متیو اونیل
- برنده: Inocente،شان فاین

بهترین مستند بلند: "5 دوربین شکسته"، عماد برنات و گای داویدی / "نگهبان"، درور موره / "چگونه از یک بیماری همه‌گیر جان سالم به در ببریم"، دیوید فرانس / "جنگ نامرئی"، کربی دیک / "در جستجوی شوگر من"، مالک بندالجلول
- برنده: "در جستجوی شوگر من"، مالک بندالجلول

بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان: "عشق" میشل هانکه (اتریش) / "جادوگر جنگ" کیم نگوین (کانادا) / "نه" پابلو لارین (شیلی) / "یک رابطه شاهانه" نیکلای آرسل (دانمارک) / "کن-تیکی" اسپن ساندبرگ و یواخیم رونینگ (نروژ) - برنده: "عشق" میشائیل هانکه (اتریش)

بهترین صداگذاری: "آرگو"، "بینوایان"، "زندگی پی"، "لینکلن"، "اسکای‌فال"/font> - برنده: "بینوایان"

بهترین تدوین صدا: "آرگو"، "جانگو آزاد شده"، "زندگی پی"، "اسکای‌فال"، "30 دقیقه بامداد"
 برنده: مشترکاً به "اسکای‌فال" و "30 دقیقه بامداد"

بهترین بازیگر زن مکمل: ایمی آدامز، "مرشد" / سالی فیلد، "لینکلن" / آن هاتاوی، "بینوایان" / هلن هانت، "جلسات" / جکی ویور، "کتاب بارقه امید" - برنده: آن هاتاوی، "بینوایان"

بهترین تدوین: ویلیام گلدنبرگ، "آرگو" / تیم اسکوارز، "زندگی پی" / مایکل کان، "لینکلن" / جی کاسیدی و کریسپین استرادرز، "کتاب بارقه امید" / ویلیام گلدنبرگ و دیلن تیچنر، "30 دقیقه بامداد" - برنده: ویلیام گلدنبرگ برای "آرگو"

بهترین طراحی صحنه: سارا گرین‌وود و کتی اسپنسر، "آنا کارنینا" /‌دان هنا، را وینسنت و سایمن برایت، "هابیت: یک سفر غیرمنتظره" / ایو استیوارت و آنا لینچ-رابینسن، "بینوایان" / دیوید گراپمن و آنا پیناک، "زندگی پی" / ریک کار‌تر و جیم اریکسن "لینکلن" - برنده: ریک کار‌تر و جیم اریکسن "لینکلن"

بهترین موسیقی: داریو ماریانلی، "آنا کارنینا" / الکساندر دپلا، "آرگو" / مایکل دانا، "زندگی پی" / جان ویلیامز، "لینکلن" / تامس نیومن، "اسکای‌فال" - برنده: مایکل دانا، "زندگی پی"

بهترین ترانه: جی. رالف برای ترانه "Before My Time" از فیلم "در جستجوی یخ" / کلود-میشل شونبرگ، آلن بوبلی و هربرت کرتسمر برای "ناگهان" از فیلم "بینوایان" / مایکل دانا و بامبی جی‌شری برای ترانه "لالایی پی" از فیلم "زندگی پی" / ادل و پل اپ‌ورث برای ترانه "اسکای‌فال" از فیلم "اسکای‌فال" / وال‌تر مرفی و ست مک‌فارلین برای ترانه "همه به یک دوست خوب نیاز دارند" از فیلم "تد"
برنده: ادل و پل اپ‌ورث برای ترانه "اسکای‌فال" از فیلم "اسکای‌فال"

بهترین فیلمنامه اقتباسی: کریس تریو، "آرگو" / لوسی آلیبار و بن زیتلین، "جانوران محیط وحش جنوب" / دیوید مگی، "زندگی پی" / تونی کوشنر، "لینکلن" / دیوید ا. راسل، "کتاب بارقه امید" - برنده: کریس تریو، "آرگو"

بهترین فیلمنامه غیراقتباسی: میشائل هانکه، "عشق" / کوئنتین تارانتینو، "جانگو آزاد شده" / جان گاتین، "پرواز" / وس اندرسن و رومن کوپولا، "قلمرو طلوع ماه" / مارک بول، "30 دقیقه بامداد" - برنده: کوئنتین تارانتینو، "جانگو آزاد شده"

بهترین کارگردانی: می‌شائل هانکه، "عشق" / آنگ لی، "زندگی پی" / دیوید ا. راسل، "کتاب بارقه امید" / استیون اسپیلبرگ، "لینکلن" / بن زیتلین، "جانوران محیط وحش جنوب" - برنده: آنگ لی، "زندگی پی"

بهترین بازیگر زن: جسیکا چاستین، "30 دقیقه بامداد" / جنیفر لارنس "کتاب بارقه امید" / امانوئل ریوا، "عشق" / کوونژانی والیس، "جانوران محیط وحش جنوب" / نائومی واتس، "غیرممکن" - برنده: جنیفر لارنس "کتاب بارقه امید"

بهترین بازیگر مرد: برادلی کوپر، "کتاب بارقه امید" / دانیل دی لوییس، "لینکلن" / هیو جکمن، "بینوایان" / واکین فینیکس، "مرشد" / دنزل واشینگتن "پرواز" - برنده: دانیل دی لوییس، "لینکلن"

بهترین فیلم: "عشق"، "آرگو"، "جانوران محیط وحش جنوب"، "جانگو آزاد شده"، "بینوایان"، "زندگی پی"، "لینکلن"، "کتاب بارقه امید"، "30 دقیقه بامداد" - برنده: "آرگو"

در مجموعه تصاویر زیر که از خبرگزاری‌های فرانسه، اسوشیتدپرس و رویترز انتخاب شده، صحنه هایی از اعطاء جوایز اسکار 2013 به برندگان و همینطور حواشی این دوره از مراسم را می بینید :


[ شنبه 92/1/10 ] [ 12:16 عصر ] [ مسافر01 ] [ نظرات () ]


تصاویر از جدیدترین لامبو به نام Veneno به بیرون درز کرد! علاوه بر اینترنت روزنامه های معتبر نیز اقدام به منتشر کردن این تصاویر کرده‌اند.اما برای دیدن تصاویر واقعی این خودرو باید تانمایشگاه ژنو صبر کنیم.به گزارش پارس ناز این خودرو روی شاسی یک تکه فیبرکربنی ساخته خواهد شد که قبلاً هم در ساخت برخی از مدل‌های آوانتادور بکار گرفته شده بود.این خودرو دارای یک موتور 6.5 لیتری 12 سیلندر خورجینی است که می‌تواند 740 اسب بخار نیرو تولید کند یعنی یک گاو وحشی واقعی! این قدرت از طریق جعبه دنده 7 سرعته دستی به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.
 
 
این خودرو می‌تواند بیشتر 355 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد و صفر تا 100 کیلومتر را تنها در عرض 2.8 ثانیه طی کند.طراحی این خودرو کاملاً واقعاً منحصر به فرد است، بیشتر المان های طراحی این خودرو از خودروهای مسابقه ای الهام گرفته شده مانند چراغ‌های بزرگ جلو و چراغ های بومرنگ مانند عقب. داخل خودرو هم مانند سایر لامبوها دارای طراحی خاصی است. چرخ های جلوی این خودرو 20 اینچی و چرخ های عقب هم 21 اینچی است، یک اسپویلر بزرگ هم برای روی زمین نگه داشتن این جت جنگنده طراحی شده است.
 

گران‌ترین خودروی لامبو!!! این خودرو 4.5 میلیون دلار قیمت خورده است. جالب است بدانید برای خیلی‌ها رقم ناچیزی است، از این خودرو به صورت سفارشی تنها 3 عدد تولید خواهد شد که متاسفانه همگی پیش فروش شده اند! در تصاویر مدل خاکستری رنگ این خودرو را می‌بینید اما این مدل تولیدی نمی‌باشد، 3 مدلی که تولید خواهند شد بر اساس پرچم ایتالیا به سه رنگ سبز، سفید و قرمز عرضه خواهد شد. مدل خاکستری در نمایشگاه ژنو حضور پیدا خواهد کرد. همه چیز در این ویدئو مشخص است:
 
 
 
 

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


[ چهارشنبه 92/1/7 ] [ 10:55 صبح ] [ مسافر01 ] [ نظرات () ]


 


[ یکشنبه 92/1/4 ] [ 7:39 عصر ] [ مسافر01 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
امکانات وب

کد موسیقی برای وبلاگ

کد تغییر شکل موس